Day 06 - Your day

Min dag har varit ganska ointeresant faktiskt. Idag, som varje tisdag, hade jag bara två lektioner, spanska och matte :)  Jag börjar 11.50 och slutar 14.45 vilket är väldigt skönt men ändå lite onödigt. Efter skolan så åkte jag hem för det var så tråkigt väder och jag hade ingen lust att göra så mycket annat. Jag hade inte ätit så mycket till middag så jag gick och köpte bacon och gjorde fattiga riddare och bacon, mums!:) Ellen var min insperation för det :) Jaa antar att det var min dag, nu ska jag inte göra mycket och ligga och slappa i soffan och kanske baka :)
gud va jag vill ha sommar nu!


Kommentarer
madde

Inför min Sankt Petersburg resa med min ryskagrupp!

2011-02-02 @ 00:40:39
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/
Unni

Jag vill också ha sommar! Imorrn kanske jag kan träffa dig vid ett på plugglunch?

2011-02-05 @ 20:41:31
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0