Day 07 - Your best friend

Gud, den här diskutionen har jag och mimmi haft ett antal gånger. Men om jag ska vara helt ärlig så är jag fortfarande lite osäker. Men av alla som jag kan komma och tänka på är väl att Mimmi är min bästa kompis. Vi gör nästan allt tillsammans, vi avslutar varandras meningar och vi tänker ungefär samma saker nästan hela tiden. Granted så har vi olika åsikter om vissa saker men samtidigt så vet vi allt om varadra. Vi har till och med listor, inte riktiga på papper förståss :), på saker som den andra inte får köpa och jag har ett litet Mimmi kitt i min väska på saker som är bra att ha när man är på stan med henne. Fast samtidigt så tycker jag att det känns konstigt att ens syster kan vara ens bästa kompis, men det är kanske inte så konstigt :P Som ni märker så har jag lite svårt att bestämma mig. Ge mig lite betänkte tid så återkommer jag hehe
snygg som alltid :D


Kommentarer
mems

men gud vilket herpaderp du är. Y U NO ADMIT WE ARE BEST FRIENDS?

ps. varför har jag inte sett den andra bilden? ja, den är ju typ snygg.

2011-02-20 @ 23:32:01
URL: http://rainbowtrout.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0