deep way down deep way down deep down in my soul

Snö. Massa snö. Så mycket snö att jag vet inte ens om jag kan ta mig till skolan idag. Fast det kan jag väl ändå inte klaga över :) Min första lektion blev inställd och bara för det så vet jag inte om jag kommer kunna komma till skolan. Ska nog skicka mejl till mina lärare och säga att jag inte kan ta mig in pga snön. Jag hade faktiskt funderat på att stanna hemma om jag mådde tillräkligt dåligt för jag har blivit sjuk igen..suck. Men nu ser det ut som om jag inte har något val hehe ska nog göra pannkakor till frukost om vi har allt hemma :D Nu är det dags att äta och med tanke på att jag kommer vara hemma idag så kommer jag kanske uppdatera igen hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0