if you want to be my lover

Imorn är det fekke hos tessan! Jag vet inte om tessan läser min blogg så jag vill inte skriva vad jag ska vara för det ska vara en överraskning, tror jag :P Men temat på festen är 90-tal så någonting därifrån kommer jag vara :) Jag ska slå in hennes present nu och bestämma vad jag ska ha på mig, wish me luck! Den här veckan har varit jättelugn och det ska bli super kul att se vad alla har klätt ut sig till :) och förresten så har jag haft en pojkvän i två månader imorn, fast jag vet inte om det räknas när han varit borta 6 veckor av dem :P
kommer antagligen se ut såhär när vi ses igen hehe


Kommentarer
madde

HA! Så jävla sant!

2011-02-19 @ 16:08:28
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0