run fast for you mother run fast for father

I måndags så var det alla hjärtansdag och då gick jag på middag med några snälla utvalda kompisar :P Det var jättemysigt. Igår så fyllde pappa år och då gjorde jag middagen och efterrätten vilket blev väldigt lyckat tycker jag:) Jag gjorde en kladdkaka med daimgrädde och den blev super god, den var aldeles kladdig och perfekt. Den här veckan har jag nästan inget plugg så jag ska passa på att slå in Tessans present så att det är klart till på fredag. Jag borde nog också kolla upp och se vad jag ska ha på mig, hur klär man sig som Baby Spice?


Kommentarer
Unni

Det låter gott, och nu när du har så lite så kan du ju göra mina läxor.... ? ^^ närå

2011-02-16 @ 20:13:41
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0