sometime you have to do what you think is best

Idag har varit en lång dag, började med en musik lektion på två timmar och eftersom jag inte åt frukost så var jag jätte hungrig men det var ingen god mat till lunch men jag åt ändå, duktigt va? :) Efter det så hade jag en fullspäckad eftermiddag med lektioner och slutade äntligen vid 16.45. Nu är jag hemma och ska snart gå och träna, tror jag ska springa lite, göra lite styrke träning och sedan stretcha så jag inte får någon träningsvärk. Juste, jag bakade cheesecake igår så kanske äter lite av den idag, det är faktiskt inte så mycket socker i den iaf :) Jag borde nog ochså göra lite läxor, jag har prov på torsdag men det går nog bra, hoppas jag :) Nu ska jag ner till gymet puss
visst är den här söt, i want!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0