story of my life

Heej små grodor! :)
Lite annourlunda disposition idag (ja jag kan svåra ord). Nu är jag i Austria med Mimmi och Unni. Idag har vi gjort väldigt lite, hyrt skidor åt Unni och köpt liftkort. På eftermiddagen så spådde vi varandras framtid och jag kan säga att min framtid inte är så ljus. Jag kommer få ett jobb som stylist men sen kommer jag få sparken och börja tröstäta. Då kommer jag gå upp massa i vikt, kommer väga mer än 200 kg. Jag har en sambo, vi bor i en koja tillsammans, och vi får tre barn tillsammans men det funkar inte för vi älskar inte varandra. Efter det så kommer jag träffa en killesom jag blir jätte kär i och han är kär i mig men sen dör jag olycklig i alla fall. Visst låter det som en ljus framtid? haha förhoppningsvis så blir det lite annourlunda men vi får se :)
WIN!


Kommentarer
anna

hahaha låter mer som min framtid måste jag säga!! Men ha så kul i Österreich mein Freund :D

2011-02-27 @ 01:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0