tre dagar där man får göra vad man vill

Helg. Två dagar där man kan göra vad man vill eller ingenting. Igår gjorde jag ingenting, en väldigt lame fredag men ikväll så ska jag på en spelning och det ska bli kul :) Idag så gick jag, mimmi och mamma ut och åt frukost och kollade i tidningen efter lägenheten, det var jätte mysigt :) Och efter det så gick vi till fotografiska museét och kollade på bla Lady Warhol. Nu är jag hemma och vilar lite innan jag ska göra mig i ordning till att åka till spelningen, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, får se vad det blir :) Btw inget som egentligen särskild viktigt men jag fick ettsms av Thomas idag, dom har nu seglad över atlanten och är framme var dom nu är :P Kanske inte så viktigt för er och veta men det var kul för jag har inte pratat med honom på nästan tre veckor :D Nu ska jag gå och göra en macka så jag får se när jag uppdaterar igen puss
Tänk vad mysigt att bara sitta där och läsa massa böcker :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0