why did we fire the gun?

Denna dag har varit en bra dag, lugn, rolig och väääldit flummig :) På historian så fick jag tillbaka mitt prov och jag fick MVG!!! hihi jag blev jätteglad :D fast för tillfället så känner  jag mig lite dum. Jag och Madde skickade ett mms till Thomas i fredags vilket jag visste skulle kosta en del. Men så skrev han till mig på fb och jag vet inte om han blev så glad för det. Jag vet faktiskt inte vilket humör han är på men känner mig ändå lite dum som skickade det för jag vet ju att det kostar massa att öppna sms när man är utomlands. jag vet inte. nu så måste jag göra läxor så jag hinner inte skriva mer. hej då.


Kommentarer
madde

HA! Är han sur får väll jag ge han cash när han kommer tillbaka eftersom det var min ide:p

2011-02-22 @ 19:32:31
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0