1 månad <3

Idag så har jag och Thomas varit tillsammans i en månad :) Jag tycker fortfarande att det känns lite overkligt att jag har en pojkvän men det är kul :)  Det är såklart tråkigt att han är borta men jag har haft en bra dag ändå. Jag hade två lektioner och sen åkte jag hem till Cajsa och hjälpte henne bygga ihop möbler, vi ägde :) Idag så påpekade Anna att jag låter lite blond ibland när jag skriver här så det ska jag försöka sluta med hehe om det går :P Jag är jätte trött nu, även fast jag fick sova till tio idag men jag ska nog gå och lägga mig tidigt idag :) Btw så åkte Thomas och resten av hans klass idag, de åker över atlanten så jag kommer inte kunna prata med honom på 2-3 veckor men jag klarar mig väl, fast jag är lite avundsjuk på att han kan sola medans det fortfarande är snö här :P Jag vet att jag pratar mycket om Thomas, men ni fattar väl varför, hopefully :) hur som helst så ska jag gå och göra mig i ordning nu för att ligga och mysa i soffan, yay!! :)

Mimmi i Egypten, Master Photographer som hon är :)


Kommentarer
Unni

Grattis! Jag tror att ni är mitt älsklingspar. <3

2011-01-19 @ 19:17:36
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
mimmi

1. det kan aldrig bli för mycket juliano. han är en gud.

2. räknas det även om ni inte träffats på typ tre veckor? tvek på det.

3. ja, du skriver lite derp här.

4. sorry för all negativ energi. jag var tvungen.

2011-01-20 @ 15:05:10
URL: http://rainbowtrout.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0