balett ägggskal ski-take vaniljglass lingonshake silverpil

Idag har varit väldigt onödigt, jag har inte gjort någonting produktivt. Fast jag har faktiskt gjort ett aktivt beslut om att göra om i mitt rum, jag ska måla väggarna i någon av färgerna som står i rubriken och så ska jag kanske möblera om lite igen och köpa lite nya möbler. När jag väl har målat om och fixat med alla möbler så ska jag också hänga upp alla tavlor och så jag har liggandes i mitt rum. Imorn så ska vi kanske åka till några möbelaffärer för att kolla runt lite och se om vi köper något. Jag ska också köpa lite inredningstidningar för att få lite insperation, det är kul att inreda rum, ska bli kul när man får sin egen lägenhet :) Detta har varit en ganska tråkig helg men jag har i alla fall fått sova ut vilket var skönt :) Hur som helst så ska jag nu återgå till att göra ingenting :P


Kommentarer
Cajsa

Inspirerad av mig kanske? ;)

2011-01-23 @ 12:44:13
URL: http://thebrandkvinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0