Day 01 - Introduce yourself

Hej, mitt hela namn är Gabriella Claire Mabon men ingen kallar mig det, alla kallar mig Gaby, med denna stavning också. Jag har en syster och två föräldrar som är skillda så jag bor i Täby med pappa och Gärdet med mamma. Jag älskar våren och sommaren, speciellt när det börjar bli varmt och man kan vara barbent och man kan gå på promenader mitt i natten barfota. Jag älskar att shopa, jag tycker om att köpa kläder och byta klädstil lite hip som hap. Jag tycker om att hitta på saker med mina kompisar, speciellt att göra saker bara för att man känner för det. Ibland så kan jag bli lite trött på mig själv, mitt liv men det försvinner efter ett tag. Jag är en sån person som tycker att det är mysigt att vara hemma och sitta och kolla på tv på fredag kvällar men jag har inget emot att gå på fester heller, skulle inte ha något emot att gå på fler. Just nu så borde jag nog göra lite läxor men kommer nog fortsätta med dom imorn och om jag har tid och lust så tänkte jag träna i helgen också, måste ju hålla figuren fin. Jag vet faktiskt inte vad mer jag kan skriva om mig själv, finns säkrt en massa men kommer inte på något. Jag kanske borde nämna att jag har en pojkvän som heter Thomas, han är bortrest ju nu men det vet väl dom flesta :P Men väldigt kort sammanfattat så är väl det här jag :)

En bild från östrrike, fotograf: Mimmi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0