Day 03 - your parents

Det är väl ganska självklart att jag tycker att mina föräldrar är jätte viktiga för mig och att jag tycker att de är dom bästa föräldrarna som finns. Min mamma, Catharina, är lite små knasig, men på ett bra sätt. Hon kan få för sig lite konstiga ideér ibland men det är det som gör henne till den hon är. Jag brukar fråga henne om nästan allt och jag lånar kläder av henne, och ibland lånar hon kläder av mig :P
Min pappa då, Hamish, han är inte knasig på samma sätt som min mamma, men han är knasig på sitt sätt. Han citerar konstant ur filmer och när han kollar på tv och dom säger något roligt så skrattar han ganska högt. Det är ganska kul faktiskt :) Pappa brukar kanske inte prata om känslor och så men man förstår att han bryr sig genom små saker som han gör, som tex att han alltid erbjuder sig att hämta/skjutsa mig till kompisar eler så. Vilket jag tycker är väldigt gulligt av honom :)
Den här har ni nog sett innan, jag märkte att jag inte har några bilder på pappa så jag var tvungen att ta lite bilder från mimmi :P
Jag borde nog ha lite mer att säga om min familj men det är lite svårt att komma på ord ibland för att för mig så känns det självklart att jag älskar min familj. Dom gör så mycket för mig och utan dom så skulle jag vara anourlunda, vilket inte skulle vara så bra eller hur? :) Men det här är mina föräldrar, ganska olika men samtidigt ganska lika, if that makes sense :) Jag känner mig ganska seg i huvudet och känner att detta inlägg är ganska konstigt men så blir det ibland, eller ganska ofta för min del hehe nu ska jag packa min skolväska och välja kläder till imorn good luck till mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0