Day 05 - Your definition of love

Kärlek. Ett litet ord som kan vara väldigt svårt att förklara. Jag vet inte ens om jag själv har varit kär, eller inte på det typiska sätt som man tror att vara kär är. Men jag ska försöka förklara i alla fall. Man är lite nervös innan man träffar personen men det försvinner när man träffas. Tiden rinner iväg när man är med varandra och man tänker inte på något annat än just denna person. När man sedan åker så vill man träffas så snart det går. Kärlek är en känsla som inte försvinner med personen. En känsla som är svår att beskriva, det är svårt att hitta rätt ord att förklara den. Bra förklaring va? Men det är svårt och det är ungefär såhär det är, för mig i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0