hey girl in the strobing lights what your mama never told you, love hurts when you do it right, you can cry when you get older

idag så åkte jag in till stan och träffade Unni, Cajsa och Emma, som jag inte har sett på JÄTTE länge. Vi gick till Zara och Acne och sen åt vi lunch på Zanzibar och sen åkte vi faktiskt hem :) Unni och Cajsa följde med hem till mig och just nu spelar vi faktiskt Guitar Hero, vi äger :D Jag pratade med pojkvännen, det  är kul att kunna säga så :P, för inte så länge sen. Han åkte igår och ska segla i karibien i 2 månader :( men vi ska höras på skype och på facebook så det är bra i alla fall :) Jag har bestämmt mig för att hålla mig upptagen så mycket som möjligt för annars blir jag bara ledsen när jag tänker på hur långt det är kvar innan han kommer hem. Så imorn ska jag åka och klippa mig och på bio med Madde och kanske Cajsa. Det ska bli mysigt :) Innan skolan börjar så ska jag träffa Anastasia också för henne har jag inte sett på ett tag, borde nog träffa Emmy med för den delen :) Hur som helst så ska jag gå och lägga mig nu och jag hoppas att ni tar vara på resten av lovet som finns kvar och att ni har det mysigt :) pussar


Kommentarer
Unni

Han kommer hem i en blixtsekund, det tror jag iaf. När skolan börjar kommer saker att hända och nu innan borde du sysselsätta dig. Kanske gå på bio med mig? Hinthint

2011-01-07 @ 15:44:01
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0