kärlek är som damm...sammlar sig i hörnen på fester

Jag måste tacka Unni för denna rubrik, visst är hon fyndig? :) Är hemma hos henne just nu och kommer sova här, jag är ledig från skolan imorn som är väldigt skönt och sen ska vi på stan lite imorn och sen ska jag kanske träffa Emmy, Ellen och Anna om dom har tid och vill :) Nu ska jag faktiskt inte skriva så mycket mer för Unni är lite ensam och vi ska gå ner och baka nu, mums!!!
Såhär lät det igår, fast Unnis batteri dog innan jag kunde publicera detta så jag publicerar det nu istället :) Det blev inget ikväll med Anna, Ellen och Emmy för Ellen är sjuk, jag kunde inte och Anna hade lite annat för sig :P Men vi kanske ses imorn men får se :)
Den här önskar jag mig till födelsedagspresent, så snygg!!


Kommentarer
madde

Vi är superwomen helt enkelt

2011-01-22 @ 19:32:28
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0