let's take a kitkat break

Jag har varit och tränat idag, först en timme i gymmet och sen yoga i en timme. Det var faktiskt väldigt skönt, känner mig avslappnad och ska snart gå ner och duscha innan jag börjar med lite läxor. Förrut så var jag lite stressad, jag har en inlämmning som ska vara klar på söndag och det är en del som jag måste fixa med plus att jag fick se mitt nya schema och det suger. Jag börjar kvart över åtta nästan varje dag och slutar halv fem nästan varje dag också så jag är inte så nöjd, mitt sociala liv kommer bli ganska svårt att hinna med med det nya schemat. Hur som helst så finns det inte så mycket jag kan göra åt det, får väl bara se till att vara posetiv så blir det lite bättre, förhoppningsvis :) hur som helst så ska jag gå och duscha och göra mig snygg hehe och juste cajsa skulle ju operera sig idag och förhoppingsvis så gick allt bra och här så får hon massor med pussar och kramar från mig :D självklart så kommer hon få det sen också men det här är ett förskott på det :)



Kommentarer
Cajsa

Haha Taaack <3

2011-01-12 @ 16:16:55
URL: http://thebrandkvinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0