R.I.P

Jag måste ge er lite dåliga nyheter, min i-pod har dött. Jag vet, jag vet det kan komma som väldigt chockande nyhter för en del men det är sant. Det betyder självklart att jag inte kan lyssna på musik längre. Det känns som om jag har mist en kär vän. Fast det har jag ju, jag måste lista ut något snart för jag kan inte leva utan musik. Jag funderar på att kanske köpa en ny som är lite mindre för det är ju lite enklare när man är och tränar och så. Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer för jag är sat-trött och jag måste mourna min i-pod :P random inlägg eller vad? :P  Natti natti
sex on legs eller vad?


Kommentarer
Cajsa

Jag blev skiträdd! Trodde han hade dött!!

2011-01-27 @ 23:08:02
URL: http://thebrandkvinna.blogg.se/
Tara

hahahah! han är snyyyyygg (inception scenen <3 )

2011-01-28 @ 15:44:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0