snart är det dags igen

Nu på morgonen så var jag, Mimmi och Mamma och tränade bodypump. Visst är vi duktiga, fast med tanke på att jag inte har tränat på ett tag så hade jag inte så mycket vikter men det var jobbigt ändå :) Jag har bestämmt mig för att börja bli lite nyttigare och börja träna lite mer så jag ska träna på tisdag och torsdag. Jag ska försöka att hålla igång på något sätt två-tre gånger i veckan, om jag håller igång ända fram till sommaren så kommer jag vara ripad :P Om jag känner mig så kommer jag nog inte hålla igång så länge, kommer nog bli några pauser då och då men ska försöka så gått jag kan :) snart börjar skolan igen efter ett lång skönt lov och om jag ska vara ärlig så är det på sätt och vis kul, inte med de tidiga mornarna såklart men att...jag vet inte riktigt, ha något att göra på dagarna :P hehe värsta nörden jag vet :)
Såhär var våra matte lektioner
Anna, Ellen och jag brukar sitta och flamsa en del :)
och Emmy gör det vi borde göra, matte :P
självklart flamsar Emmy med, vi har blivit tillsagda några gånger hehe:)


Kommentarer
anna

hahahahha ska jag vara ärlig så längtar jag till våra flummlektioner oxå! Dock vill jag inte att lovet ska ta slut än:( haha men imorgon ses vi o de blire mkt snack :D

2011-01-09 @ 19:57:18
URL: http://anastasiavalestany.blogg.se/
Unni

Jag kanske kan ses på onsdag eller torsdag :)så får vi prata. Men tricken vill jag kunna själv! Fast många skidkillar är ju rätt så heta, de bara är det.

2011-01-10 @ 21:50:00
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Cajsa

Du kan hjälpa mig med att skratta så jag får träningsvärk grejen :D

2011-01-11 @ 00:21:26
URL: http://thebrandkvinna.blogg.se/
Unni

men killar som slalomar är i allmänhet snygga i ansiktet också! Det är något med luften eller snön eller spänningen kanske...

2011-01-11 @ 16:21:12
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0