sometimes life gets a litte messy

Idag så var jag och badade :) Det var kul, vi gjorde kanske inte så mycket, satt nog mest i bubbelpolen hehe men det var mysigt ändå :) Det var en ganska onödig dag men ganska skön ändå, imorn är det ju torsdag och sen är det fredag och då är det tjejmiddag med Emma om jag minns helt rätt :) Som vanligt så har jag inte så mycket att skriva, är lite restrektiv med att skriva saker för tydligen låter jag blond när jag skriver, men jag är ju blond så vad gör det? :P vet ni vad jag vill ha? Sommar, sommar och sol, havet och vinden, det doftar kaprifol hahaha fan va random men ni fattar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0