sovmorgon

Idag så börjar jag tio i tolv och har två lektioner vilket är jätte skönt :) Efter skolan så ska jag träna, jag tänkte springa idag men jag känner att jag håller på att bli sjuk så jag kanske gör lite mer styrka och sen ta det lugnt och vila så jag kan träna ordentligt på torsdag :) Nu måste jag gå och klä på mig så att jag inte blir sen till skolan, visst är jag duktig? :P
Såhär ser jag ut idag :)
Älskar att kunna gå upp utvilad och klä på sig till musik, man blir på sådant bra humör då :)


Kommentarer
Cajsa

Jag har aldrig sagt att ja skulle bli nyttig, bara att jag ska träna, Jag an berätta för dig att jag just nu njuter av Marabous choklad och är alldeles underbart lycklig

2011-01-25 @ 17:06:48
URL: http://thebrandkvinna.blogg.se/
Unni

You could be that friend. Känner igen det lite ifrån we could be that mistake.. Sounds familiar?

Fin första bild på dig!

2011-01-26 @ 20:15:06
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0