TGIF

Idag så gick jag, Anna, Ellen och Emmy och åt middag på TGIF :) Det var kul, det är alltid skönt att komma ut på kvällarna och göra någonting även fast man sen åker hem :) Jag mådde inte så bra tidigare idag så jag åkte hem efter en lektion och vilade lite och åkte sen runt sex och träffade dom :) Det var ganska skönt att åka hem och vila och sen komma ut igen men nu börjar jag verkligen längta till våren och sommaren och ha på mig klänningar och vara barbent och gå barfota allt sådant mysigt, längtar så mycket till det :D har faktiskt inte så mycket mer att säga så nu ska jag fortsätta kolla på criminal minds och mysa med mamma som jag inte sett på två veckor så cha cha bloggen hörs senare :)


Kommentarer
ellen

haha tittade också på criminal minds med mami när jag kom hem:P

2011-01-29 @ 12:05:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0