egocentrisk? jag?

Jag har blivit sjuk, eller jag är påväg att bli sjuk. Det är jobbigt för jag hade tänkt springa igår på bandet men det gick ju inte för att jag hade ont i halsen och jag måste erkänna att jag har varit lite onyttig, bra disciplin va? hehe man jag tänkte vara duktig och kanske ta en liten promenad imorn från skolan istället för att gå och träna, eller något sådant :) Idag gick jag till en sådan där photobooth och tog bilder till mitt id med Emmy, Ellen och Anna, och vi va tvugna att skrapa ihop pengarna till det med :P, och vi bestämde oss för att gå till en sån igen snart och ta en bild med alla fyra och så kan man få en bild var sen :) När jag sen kom hem så började jag larva mig och tog lite fler bilder på min dator istället för läxor, det var mycket roligare :) Förresten så fyller Tara år på lördag, yay!! och då ska vi åka och bowla vilket jag inte gjort på år och evigheter, det ska bli superkul, måste bara köpa en present till henne hehe :)
Det här en kanske en fjärdedel av bilderna jag tog, blev en del :P


Kommentarer
madde

Åh, så jävla snygg!

2011-01-27 @ 11:00:06
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0