Duktig tjej

Hej igen, känner att jag börjar bli mer och mer sugen på att skriva på min lilla blogg :) Idag har jag varit väldigt duktig och tränat. Jag bestämmde mig igår kväll nör jag skulle sova att jag ska bli nyttig från och med nu så därför sitter jag med en skål yoghurt med äpplen, bananer moch passionsfrukt. Detta är min lunch och tycker att det börjar bra med att vara nyttig. Mitt humör pendlar lite fram och tillbaka men jag känner mig ganska lugnt och fräsch i alla fall. Eftersom jag har varit och tränat så har jag tagit en lång och mysig dusch och sitter nu i en av pappas gamla skjortor. Väldigt exklusivt om man får säga så själv :P Igår träffade jag Madde och vi åkte hem till mamma och åt middag. Det var väldigt mysigt att träffas, prata och kolla på satc, en av de bästa serier som finns :) Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga nu, tappa bort mig hehe hur som helst så ska jag äta min frukttalrik och njuta. Kanske kollar jag på lite fler lägenheter, vi får se :) puss och kram


Kommentarer
Unni

Så mysigt! Jag vill veta mer om lägenheten :)

Puss och kram

2011-08-16 @ 16:39:19
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0