Min nya lägenhet?

Jag har pratat lite med pappa och det verkar lite som om vi kommer flytta ut ur huset. Fram tills nu så har jag inte velat det men det känns lite som om det kanske är enklare. Så jag har börjat kolla lite på lägenheter i stan och jag har hittat en som är superduper fin, fast den har bara ett sovrum och jag vet inte riktigt vem som ska bo med vem och var. Men den är så himmla fin att jag skulle kunna bo där ensam. Jag har hittat en som skulle vara jättebra för mimmi med, jättemysig och fin. Jag ska visa lite bilder på "min" lägenhet hihi :)
Planlösningen
Vardagsrummet
Sovrummet
Med balkong!!
Ett fint kök
Badrummet
Lägenheten är så himmla fin och vit och jag skulle jättegärna vilja bo där, men så kommer det nog inte bli, snyft. Men jag kan ju alltid hoppas :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0