CSI

Idag har mitt humör varit hög och lågt. Det har gått från att nästan dansa på en tom buss till att gråta åt stackarna på biggest loser. Skolan gick ut på att åka dit, skriva en text i ungefär 2 timmar för att sen gå till espresso house. Efter jag hade suttit där ett tag med Emmy och Ellen får jag veta att mina andra lektioner har blivit inställda. Det var väldigt skönt för då slippte jag Kajsa och Camilla och dom som går på norra och har dom som lärare vet att det är något man njuter av :P Hela eftermiddagen har gått ut på att ligga i soffan, kolla på tv och inte gråta åt tjocka amerikaner hehe så blir det ibland. Med andra ord kallas det PMS. Det kan vara jäkligt jobbit ibland men inget man kan göra åt, tyvär. Det här är kanske inte så kul för er att läsa, förlåt men jag kände för att skriva något. Det är lite skönt att skriva ibland även fast det kanske inte är så kul att läsa men det är ett utsläpp av....känslor? ja det låter bra, men nu ska jag sova, eller snart. Jag är ledig imorn :) Yay! men ska jobba med Ellen så kommer inte slösa bort hela dagen iaf :) Tjingeling
Get it? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0