It all started with the big BANG!

Oj oj nu har jag fått klagomål om dålig uppdatering och det kan jag inte säga emot, whops :) Men jag nu ska ni få se på grejer, jag tror jag vill ha en tatuering. Jag kom på det idag på historian när jag egentligen borde ha lyssnat på min lärare. Jag kommer säkert ändra mig och snart säga att jag inte vill ha en men det beror nog på att jag inte vet vad för tatuering jag vill ha och var. Men jag listar nog ut något jag vill ha något som betyder något som jag inte kommer ångra. Men men får ju ändå inte tatuera mig förens jag r 18 så har ett tag att fundera :) Jag är på bra humör. Det är varmt och förhoppningsvis så håller det i sig den här gången för jag vill verkligen ha vår nu! Jag vill kunna köpa en glass och gå barfota i gräs medans solen skiner. Jag vill ha bara ben och sommriga klänningar. Jag vill massa men detta ligger högst upp på listan, efter min alexa väska kanske :P Nej nu kan jag inte skriva mer för Thomas är här så nu måste jag ta och sluta mitt inlägg men ska försöka uppdatera imorn :) eller snart iaf, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0