jag skickar livet som ett brev, som några rader i en sång

Dålig uppdatering, jag vet. Under veckan så har jag varit i österrike och åkt skidor. Unni följde med vilket var jättekul, hon är den första kompisen som har varit där. Fler kan kanske komma ner dit snart :) Jag träffade Thomas i fredags. Det var jättekul, har saknat honom en del när han var borta. Det var jättemysigt att få träffa honom igen och att kunna få krama honom eller pussa honom. Sånna små saker :) Nu måste jag plugga (och kolla på solsidan) och jag kanske skriver imorn, får se :)



Kommentarer
Unni

Vi kan göra mazariner och damsugare och sånt kuligt! ^^

2011-03-07 @ 19:26:43
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0