oh they've said it a billion times

Hej, snart har ännu en helg gått och snart börjar en ny vecka. Om jag ska sammanfatta denna helg med ett ord så blir det nog: Ingenting. Jag har gjort absolut ingenting hela helgen, och det enda jag kommer göra idag är packa till pappa och plugga spanska. Visst låter det kul? :P Hur som helst så blir det väl så ibland, eller är det kanske bara jag? hehe Den här veckan kommer bli ganska stressig. Jag har spanska prov på tisdag och fredag plus att jag har matte prov på fredag också. Sen så vill jag hinna med att träffa kompisar och kunna vara med Thomas. Och träna skulle det inte vara helt fel att hinna med heller. Hur stor är chansen att jag hinner med allt? Nu ska jag börja med läxor, dricka kaffe och kolla på barnhemmet. Eller ska jag säga un dos tres cacalacales :D
Jag har börjat gilla the strokes, okej nu har jag sagt det. Denna bild ligger i en mapp som heter dagnammit! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0