where do my bluebirds fly?

Hej igen :) Min helg har varit bra, i fredags så kom Cajsa över och vi bakade och gjorde jag vet inte hur många dumplings :P Vi har fortfarande inte ätit upp allt och jag vet inte om jag borde äta mer för jag har varit ganska onyttig de senaste dagarna. Imorn kommer jag nog träna för att bli av med lite av dessa kalorierna som jag har ätit hehe. Ne nu måsta jag plugga för Tobias Bilström kommer och ska prata med vår klass imorn så jag måste vara förberedd och komma med smarta frågor. Jag hade inte så mycket att säga men jag kände för att skriva här, jag är på bra humör. Igår skulle jag och Thomas åka in till stan för att äta middag men vi bestämmde att åka hem till mamma och laga middag där. Det var jättemysigt, det är alltid mysigt att vara med Thomas. Och nästa helg så ska jag gå på Unnis pappas födelsedagsfest, det kommer bli awesome ;) Tjenixen på er alla söta och underbara läsare <3
Tänk att få bo såhär


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0