I got you babe

Jag är på väldigt bra humör just nu även fast denna vecka kommer bli väldigt stressig. Vill ni veta varför jag är på bra humör? För jag har den bästaste pojkvänen som finns :) jag kan skriva varför men känner att det skulle bli ett långt inlägg som ni kanske inte skulle orka läsa så jag tänker bara skriva att han är helt enkelt bäst på alla sätt och vis. Han är bara så gullig och snäll och lite tokig är han också, men det gör honom bara ännu gulligare :) Det var allt jag tänkte säga just nu, kände att ni behöve veta det här ;) kunde inte låta bli
Här är en liten lista som jag tycker passar lite till det jag pratat om hihi <3


Kommentarer
Unni

naaaaaaaaaaaaaaaaw <333 babygaby ur so cute

2011-05-25 @ 12:46:06
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0