please just let me out

Hej igen :) Jag känner att jag måste skriva här för jag känner att jag har lite humörsvängningar. Jag antar att det är min pms men det är mycket mer än vad den varit förut för igår grät jag typ i en timme. Jag vet jätte konstigt och det hela började med att jag tänkte på vad jag skulle göra om Thomas var otrogen och jag vet inte ens varför jag tänkte på det och när jag väl hade börjat så kunde jag inte sluta. jag känner att jag är typ lättretlig och vill vara själv fast när jag är det så inbillar jag mig massa dumheter asså ahhhh! Dampanfall!! och jag tänker på grejer och oroar mig och det hjälper inte ett dugg. jag vill inte jag vill inte jag vill inte! kul för er att läsa det här men jag känner att jag måste bara skriva det här för då känns det kanske inte som om mitt huvud kommer explodera. psykolog tack!!!! suck!! jag bara orkar inte, inte just nu. fast grejen är att jag vet att det finns egentligen inget flr mig att vara arg/ledsen/dampig över något utan det är bara jag och det gör det hela bara mycket värre för det försvinner ändå inte så blir jag irriterad över det. Någon som vill byta liv????? nu ska jag kolla på tv och få ångestattacker alldeles ensam. åååååååhhhhhhhhhh!!!!!!!


Kommentarer
anna

tänk på att världen går under på lördag och att du kanske inte får ha din mulberry alexa så länge så kan du gråta över det ;) och sen kan jag komma och joina dig med min pms :D

2011-05-18 @ 18:52:23
ellen

ååå exakt samma känsla här! Jag blir snart mentalt störd! Börjar ärligt fundera på det där med phsykolog (eller hur fan de nu stavas). Började gråta idag i duschen för att pappa fråga om jag kunde plocka undan disken. <3

2011-05-18 @ 20:51:52
Unni

Hej! Jag heter Unni Mattsson och är din psykolog. Det går bra att ringa eller boka tid. Jag har öppet dygnet runt.

Steg 1:

-skaffa dagbok! Det hjälper massor av kvinnor med sin pms över hela världen (including me) och så finns jag alltid här <3

2011-05-19 @ 15:26:48
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Unni

Låt oss boka en tid snarast, när du du har en lucka! Och dagbok är det bästa som finns <3 köp en fin så att du blir glad bara av att se den och känner dig cool när du skriver i den! ^^

2011-05-19 @ 21:28:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0