young sweet and only 17

Jag är 17!! :) Jag fyllde år i onsdag och fick massa fina presenter som tex min fina nya mulberry väska :D måste ta bild på den så ni får se hur fin den är, tar kanske också bild på min nya onepice och mina wayfares med hihi Just nu sitter jag faktiskt in skolan och ska strax börja jobba på en geografi uppgift som är lite konstig fast borde inte vara förvånad, fick den ju av camilla :P Jag är på jättebra humör, lyssnar på min dusch lista och är bara almänt glad. Jag ska ut på middag ikväll med Thomas för det är hans present till mig :) Jag bokade bord på dell'attore en mysig liten italiensk restaurang, hoppas bara vi hittar dit ;) Jag ska träna på söndag, åka till mammas jobb och plugga lite och sen ska jag träffa Emy som jag inte sett på huuur länge som helst, Cajsa följer kanske med också men får se om han inte har något bättre för sig :) Ni ska få se min fina duschlista som jag blir glad av, i nästa inlägg hihi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0