Är det fel?

Är det fel att jag känner mig elak för att jag la upp en bild på fb där det stod att jag var på bio? Jag vet att det är jättekonstigt för det hjälper ju att göra saker för att inte tänk på det men känner mig ändå lite elak. Att jag hittar på saker dagen efter vi gjort slut, känns lite som om jag kanske borde lay low för att inte verka som om redan är över det, för det är jag inte. Det bara kommer i vågor och jag vet aldrig riktigt när.
Det här håller jag på med för att inte tänka på det :P



Kommentarer
anna

så länge du inte lägger upp värsta festar bilderna där du är utklädd till en playboy bunny och pussar runt på massa killar så är det lungt haha

2011-11-01 @ 23:50:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0