En vanlig onsdag

Är ensam hemma och sitter och kollar på CSI. Mimmi är på väg till baba, som vanligt, så jag har lägenheten för mig själv. Är lite tråkigt men ändå lite skönt. Var i lägenheten idag, tredje gången den här veckan, för att kolla om jag hade valt rätt färg till mitt rum men det hade jag inte :P den var för lila så prövade en annan istället och håller tummarna att den blir bra :) ska gå dit imorrn och titta, efter jag kollat på Versaces kollektion på hm såklart :) lite galna kläder men kan kanske hitta något fint :) ska nog laga middag strax, snabb makaroner med köttbullar och ketchup, mums!
Vår nya köksyta som vi hittade på Ikea :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0