Försöka glömma

Godmorgon, idag så ska jag plugga för nästa vecka är hemsk, minst ett prov varje dag. Ska strax skriva en planering och se vad som är viktigast och försöka börja och vara produktiv. Jag måste också försöka glömma, eller åtminstone försöka att sluta tänka. Inte undra om han ska ringa eller om vi kanske skulle träffas någonstans. För det kommer inte hända. Även fast jag vill, eller tror att jag vill, så kommer det inte hända. Måste också verkligen sluta undra vad han gör eller hur han mår. Vad spelar det för roll? Plus att om jag skulle få reda på att han mår bra och är glad och festar och träffar tjejer, jag skulle nog helt ärligt bryta ihop. Så det finns ingen mening att undra. Måste verkligen sluta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0