På väg hem

Äntligen på väg hem för att äta sushi och plugga. Jag måste seriöst satsa mer i skolan för får alltid sån ångest när jag får ett arbete där det inte gick så bra. Har en del att göra denna vecka och de kommande veckorna. Gissar på att jag kommer behöva ta med mig lite plugg till Capun ( tror att det stavas så) när jag är på skidlärarutbildning. Men men om man vill ha bra betyg så måste man göra något åt det :) är väldigt upprymd över att få flytta in i nya lägenheten nästa vecka, känns verkligen som en ny start. Singel, snygg och redo, eller något i den stilen haha är också glad för gjorde fina naglar igår på mig själv :) nu ska jag äta middag, kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0