Sjuk

Hej hej, har lyckats bli sjuk och hade ätit så lite att jag spydde, lagom trevligt. Jag orkar inte vara sjuk, men är trött nästan hela tiden och vill bara sova. Hittade några gamla konversationer mellan mig och Thomas tidigare idag, han finns typ överallt. Jag vill typ prata med honom men ändå inte, eller jag vet faktiskt inte vad jag vill och vad jag inte vill. Vill gå och sova men måste äta lite middag först. Har bara ätit två mackor idag, kanske inte är så bra det. Aja, får se in jag är frisk nog att gå till skolan imorrn, är nog bra om jag gör det. Har spanska redovisningar nästa vecka men men, kram på er alla :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0