and then i met you

Idag så såg jag ett jättegulligt gammalt par. Dom var kanske 75+ och mannen stog i mörby centrum och väntade då på hans fru, som jag antar att det var :P och sen när hon kom så sa han, jamen där är du ju och lät jätteglad, och så pussas dom och så säger han att han träffade en kompis som han hade stått och pratat med ett tag. Sen så går dom därifrån och håller handen och bara pratar om något. Jag log mot gubben för dom var så söta, han log tillbaka också hihi dom var seriöst dom gulligaste jag någonsin sett. Jag hoppas att jag har det så med när jag är i deras ålder för dom såg så glada ut :) jag skulle säga det för nu måste jag plugga spanska som jag kanske har förhör på imorrn, plugga plugga plugga!!!


Kommentarer
anna

ååååååh gud vad sött!! tänker på the notebook du vet när de e gamla o gosiga!! åååh <3

2011-10-20 @ 21:35:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0