Birger Jarlsgatan 64

Hej hej, idag har jag varit duktig och suttit och klippt och klistrat i vår scrapbook med idéer till vår nya lägenhet :) jag borde kanske ha gjort läxor men det var roligare att fixa med den, men ska försöka göra lite läxor nu. Måste plugga filosofi, engelska, rättskunskap och matte så det kommer bli roooligt för mig :P hur som hels så är jag på ganska bra humör, lite trött men det är jag typ alltid haha men imorse så ringde thomas mig vilket jag blev lite överraskad över eftersom han alltid går upp vid typ 13.00 :P men det var ganska skönt att han ringde för jag hade säkert hört av mig senare ändå, och jag ville att han skulle höra av sig först. Gud vad jag måste låta blåst nu men jag har typ sniffat massa lim så min hjärna funkar inte riktigt som den ska hahaha men men what to do? och nästa vecka så firar jag och thomas 10 månader ihop och vi kommer ha lägenheten för oss själva och så ska jag laga en god middag och så ska vi bara mysa massa :) nej nu måste jag plugga hej då puss puss

fiiina skor som jag har som bakgrundsbild :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0