brainfart

Jag är så himmla trött! jag vill sova men vet inte om jag skulle kunna, känns som om jag måste göra saker fast vet inte vad. Jag har koll på vad jag ska ha med i helgen, och jag har inga läxor som måst göras men det är något som gnager i bakhuvudet. Jag är lite förvirrad också. Jag vet inte vad jag vill, fast jag vet samtidigt vad jag inte vill. Häromdagen kunde jag inte sova för jag bara låg och tänkte på det, om och om igen och ny saker hoppade upp. Jag började tänka på saker som jag vanligtvis aldrig skulle ha tänkt på men det känns då som om allt bara made sense. Jag tänkta prata om det igår men jag orkade inte, han märkte att jag var lite fundersam över något men jag sa inte vad. orkade bara inte. Jag vet att jag borde men borde han inte tänka på det med? Märker han inte att det är något som måste ändras eller ser han det inte? Jag tror att han trodde att jag var typ sur på honom eftersom jag inte hörde av mig i söndags och i måndags men jag ville bara att han skulle höra av sig först :P Ne nu orkar jag inte skriva mer, är bara så himmla trött, ska äta och sen kanske sova. Är himmla skönt att jag inte har skola imorrn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0