Livräddning

Hej hej, just nu sitter jag i fåtöljen hemma och kollar på top model. Började 12 idag och slutade halv två typ så det var väldigt skönt. Jag har varit duktig och städat lite hemma och sitter nu och funderar på vad jag ska göra i vår nya lägenhet, typ färg och så :) jag kanske börjar plugga lite men känner mig ganska trött så jag får se vad jag gör. Har livräddning imorrn och måste ju få sova ordentligt så att jag kan rädda massa liv...haha nej nu ska jag vila lite för blev jättetrött helt plötsligt, bye bye åhh förresten jag vill gå på bi på höstlovet så om någon annan vill är det bara att säga till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0