mår skit

Är trött, vill bara sova och vill att han ska ringa. Fast jag vet inte om jag vill att han ska ringa eller inte. Jag är fortfarande sur och jag vill egentligen inte prata med honom. Jag vill inte ens se honom just nu. Allt bara kom på en gång och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill säga massa men vet inte hur man ska säga det utan att det ska bli fel. Jag tror inte jag har mått så här dåligt på länge, eller någonsin. Jag vill bara att det ska sluta, jag vill må bra, jag vill inte bara lägga mig i min säng och sova och inte vakna. Jag behöver hjälp.


Kommentarer
Unni

När börjar du imorrn? Ska vi ta en frukost ihop?

2011-10-16 @ 17:12:17
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0