the office

hej hej, jag sitter just nu och kolla på the office och är väldigt trött. Jag var hos ellen igår och vi hade det mysigt och kollade på mamma mia och år massa onyttigt. Efter den kollade vi på titanic, eftersom ellen inte hade sett den innan. När den var slut så satt alla vi tre och bölade för det går verkligen inte att inte gråta när man ser den. Den är så himmla bra och jack är så snygg och snäll ;) och när man väl börjar gråta är det svårt att sluta, speciellt när ellen är precis bredvid och gråter :P nu ska jag gå och bada och kolla på big bang och sen kanske gå och lägga mig, måste ju vara pigg till skolan imorrn :P
såhär kul hade jag häromdagen när jag var hos pappa :P 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0