crack out the bubbly

Tjohoo, jag kommer inte vara hemlös i december för vi har köpt en lägenhet! Den ligger på Birger jarlsgatan och är 139 kvadrat. Den måste fixas lite men vad gör det? :) Jag har faktiskt inte sett den på riktigt men jag har sett bilder och den är fin :) dock så har den ingen balkong vilket är lite synd men om vi verkligen verkligen vill ha en balkong så kan man ju kolla om vi kan få bygglov till en. Idag så skrev pappa på kontraktet så vi kan flytta in våra möbler från pappa den 1 november, vilket är awesome! Nu gäller det bara att välja ett sovrum, får se vilket som känns bäst. :) Jag kanske åker in till täby c för att handla lite höst kläder, skulle behövas tycker jag :) kanske kan kolla lite inredningssaker och lite nya lakan och så med. Jag funderar på att köpa en ny säng till den nya lägenheten, en stor, fin, mysig säng :)  Nej nu måste jag göra lite läxor tänkta bara informera er om att vi har ett hem nu hihi och tänkte bara säga tack till Unni som sa att jag kunde komma och bo hos henne om vi inte skulle hitta något, kanske kommer och bor hos dig ett tag ändå så kan vi hitta på lite bus :P <3


Kommentarer
TheKing - BigU

Åh vilka bra nyheter! Vilket nummer på Birgerjarlsgatan? Jag tycker du ska bo här lite iaf ^^ för att det är kul att ha en syrra ett tag, och pappa tycker också det vore kul hahaha

2011-09-22 @ 20:54:47
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
madde

Jag vill se bilder!

2011-09-25 @ 18:33:38
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0