en skog, en fågel, ett träsk och massa massa regn

I tisdags så åkte jag med min klass ut i skogen. Jag kan nu med all säkerhet säga att jag verkligen INTE gillar skogen. Jag är en statstjej, kommer alltid vara det och ser ingen anledning att behöva ändra på mig. Jag visste detta innan jag åkte ut i skogen men efter att ha blivit jagad av en fågel och gå utan skor i ett träsk så var jag helt säker :) Jg har blivit lite halvt sjuk fast inte riktigt och jag hoppas att det inte blir värre eller att det håller i sig för länge. Jag har inte så mycket mer att säga nu för jag måste göra lite läxor så vi hörs :D
Dirty Dancing :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0