hej hej

Jag orkar inte skriva så mycket tänkte bara skriva att allt känns väldigt bra mellan mig och thomas nu. Alla par bråkar och vi hade typ inte gjort det någon gång innan så det var kanske lika bra det. Plus att vi fick säga till varandra hur vi kände och vad vi måste göra för att det ska bli bättre och jag tror det var bra det med :) Det känns som om jag har fett mycket läxor så måste ta och börja göra lite nu. Kände att ni måste få veta att mitt liv inte är så deppigt längre. Förutom att jag ska till ursvik och orientera imorrn (måste åka blå linjen mot akalla!!) men annars är det bra med mig. Ska orientera med emmy så det går nog bra, ska bara springa efter henne :P nej nu ska jag göra läxor, kram på er alla

Jag vill hitta en fin lägenhet som vi kan bo i! Blir galen av allt letande!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0