this years loving

Idag så var jag, Anna, Emmy och Ellen på fotografiska och kollade på chanel utställningen. Det var kul, speciellt på undre våningen där det  var en bögfotograf som hade tagit massa bilder på snoppar... det var lite inressant :P efter det så åkte vi till ett ställe där jag och Ellen skulle ta hål i örat men eftersom vi är under 18 så gick inte :( men jag och Ellen ska gå tillbaka på tisdag med våra mammor och då ska vi allt göra det! Hur som helst så gick vi sen därifrån till Tacobar och åt middag och tog massa fina bilder på oss :) När jag tänker efter så när jag är med er tre så skrattar man en hel del, jag tror inte jag har träffat er en gång och inte skrattat, vilket är helt underbart :)
Any way, jag måste på vent lite också för jag är lite förrvirrad. Jag är förrvirrad om Thomas och det är hans fel att jag är förvirrad. Vi bråkade i fredags, och ja det var mitt fel, men när vi sen pratade om det och slutade bråka så sa han att i ett förhållande så måste man fundera på om det är bra eller dåligt för en. Sen sa han att jag inte skulle oroa mig och att han ville göra slut men det fick mig att fundera. Vi sa båda att vi skulle hitta på mer saker men det har ju inte hänt, och jag orkar inte att det hala tiden ska vara jag som måste komma på saker. Det känns nästan som om varje gång jag kommer med ett förslag så kan han inte. Så vi är alltid hemma hos honom. En annan sak är att jag köpe ett halsband till honom i födelsedagspresent och dom enda gångerna jag har sett att han på det så har jag påminnt honom. Jag fick ett halsband av honom och har haft på mig det hela tiden sen jag fick det. ja sa till honom att han får säga om han inte gillar det för då förstår jag att han inte vill ha det men om man säger att man gillar det så finns det väl ingen anledning att inte ha det llr?? hur som helst, jag ska inte klaga mer för jag orkar inte riktigt. Killar ställer till med problem.
This is how it should be!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0