.

Jag känner mig konstig. Och jag vet inte ens riktig på vilket sätt jag känner mig konstig. Jag känner mig stressad fast ändå inte. Trött men ändå inte. Irriterad men glad. Det är som om jag inte känner något fast ändå allt. Jag är väldigt trött och väldigt mätt också som kanske bidrar lite haha förvirrad är jag också, känns som om jag ska göra 1000 saker men det ska jag ju inte. Jag vet bara inte, känner mig bara konstig. Jag måste packa också, och göra geografin för kan inte åka utan att ha gjort något, jag kanske är en slacker men det skulle inte vara okej liksom. Annars så ska jag på bio imorrn och kolla på Titanic vilket kommer bli en cryfest och jag kommer ta med mig massa näsdukar :P bara av att titta på reklamen på tv så känner jag av att jag kommer gråta och gråta och gråta och gråta haha men jag kommer iaf inte vara den enda vilket är bra hehe nej nemen nu ska jag sätta på en ny tvätt och hänga upp en annan och aaa sen typ gå och lägga mig för är stört trött och vill vara utvilad till usa. Vill ju vara så pigg som möljigt för att shoppa tills pengarna tar slut haha och jag ska ta massor av bilder för att visa er vad ni missade och hur kul jag hade det hahah asså va lame jag är, hur som helst nu ska jag duscha, godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0