Insomnia

Nu ligger man i sängen och försöker sova men är alldeles för pigg för det. Har på vänner i bakgrunden och tittar på det istället och försöker tänka sömniga tankar. Är på väldigt bra humör just nu, känns inte som om jag varit det på länge så är väldigt skönt. Imorrn åker jag och resten av klassen ut till Bergslagen för att uppleva Norberg och se hur dom lever där. Kanske inte blir så kul men det kommer bli ganska chill tror jag, missar skola i tre dagar och sen börjar en lång helg och valborg. Maddes musikal är på fredag med och det ska bli jättekul att se den med tanke på allt man hört om den :) och sen är det min födelsedag :D hihi är så stört taggad!! Fast kommer behöva plugga arslet av mig fram tills dess för är sur över min betyg och mina bajsiga lärare, hehe. Nej nu ska jag försöka sova lite nu, får se hur det går när Märta ligger brevid och snarkar :P natti natti puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0